2017 Inaugural Parade Road Map: Uosigitone

Faʻasologa Faʻasologa mai le US Capitol i le White House

O le 2017 faʻasalaga ala faʻataʻitaʻi o loʻo faʻaalia i le laina lanumoana i luga o le faʻafanua i luga. O le faʻataʻitaʻiga ina ua maeʻa le faʻauʻuina o le Peresetene Donald Trump, le 58 o le faʻauuina o le peresitene o Amerika, na amata i laasaga o le US Capitol Building ma agai atu i le Pennsylvania Avenue i le White House.

O Peresitene ma Mrs. Trump na savavali mo se vaega o le auala mai le Capitol i le White House, e pei ona faia e le Peresetene Peresitene ma Mrs. Mike Pence, i le faaauauina o se tu masani masani i tafaoga faamasani.

O ulugalii e lua ma o latou aiga na tietie lemu i se limousine mo le vaega atoa.

Mo faʻatalatalanoaga uma, o le auala sili e mafai ona i ai iina e ave Metrorail. O nofoaga lata ane e faailogaina i luga o le faafanua ma lenei tusiga; soʻo se taimi e te alu ai i se faʻataʻitaʻiga, filifili le mea e sili ona lata ane i le mea e te manaʻo e matamata i ai.

O le lauiloa 2017 o le Peresitene Trump na aofia ai faʻasalaga muamua, faʻasalaga i luga o laasaga o le US Capitol ma peresitene o le taimi muamua ma o latou faletua o loʻo auai, o le parakalafa amata, ma pologa inaugural i luga aʻe o le mea na tupu.

Inaugural Parade Auala Faʻafanua

O le auala lenei e faitau ai lanu lanu i luga o le auala o le auala.

Faʻasologa o Faʻamatalaga Faʻasalalau

O matalaga nei na tatalaina i le itula e 6:30 i le taeao o Ianuari 20, 2017, ma tumau ai pea seia oo ina le toe mafai e tagata malaga ona maua le avanoa.

Le 2017 Inaugural Parade

O le Inaugural Parade na faʻatautaia ai le faʻauluina aloaia, o faʻataʻavalevale, o loʻo faʻatulagaina, o faʻalapotopotoga faʻalapotopotoga, ma sui mai lala uma o le Vaegaau o le United States. Talu mai le 1789, na auai le au fitafita US i lenei tu ma aga taua Amerika o le faʻaaloalo i le taʻitaʻiʻau sili. E sili atu ma le 8,000 tagata sa auai i le faʻalauiloa masani ile Pennsylvania Avenue i Uosigitone.