2018 Diwali Festival i Initia: Taiala Taua

Faʻafefea, o afea ma nofoaga e faʻamanatu ai diwali i Initia

Diwali (poʻo Deepavali i le Sanskrit) o ​​lona uiga moni o se "laina o moli". O lenei aso lima aso, lea e sili ona tele i Initia, e faʻamanuia ai le manumalo o le lelei i le leaga ma le susulu i luga o le pogisa. E faamanatu ai le Aliʻi Rama ma lona faletua o Sita o loʻo toe foʻi mai i lo latou malo o Ayodhya, e mulimuli atu i le atua o Rama ma le manuki, na manumalo ai Hanuman i le tiapolo o le Tupu Ravana ma laveaʻi Sita mai ana mea leaga (i Dussehra ).

I le tulaga patino, o Diwali o se taimi mo le suʻesuʻeina, mafaufau ma lafo ese le pogisa o le valea.

Ia susulu atu le malamalama i totonu ia te oe, ma faasusulu atu foi lenei malamalama.

O afea o Diwali?

Ia Oketopa poʻo Novema, faʻalagolago i le taamilosaga o le masina.

I 2018, na amata ai Diwali ma Dhanteras i le aso 5 o Novema. E faaiuina i le aso 9 o Novema. O faafiafiaga tetele e faia i le aso lona tolu (i lenei tausaga, i le aso 7 o Novema) . Ua faamanatuina Diwali i le taeao i saute o Initia, i le aso 6 o Novema.

Saili le taimi o Diwali i tausaga oi luma.

O fea e Faamanatu ai le Tausamiga?

I le atoa o Initia. Ae ui i lea, o le tausamiga e le lautele le faʻamanatuina i le setete o Kerala. O le fesili e masani ona fesiligia pe aisea ua mafua ai. E foliga mai o le tali e foliga mai o le tausamiga e leʻi tutupu mai iina, aua e le o se vaega o le sosaiete faʻale-aganuʻu ma se aganuʻu faʻapitoa. O se isi faʻamatalaga o loʻo ofoina atu, o Diwali o se faʻafiafiaga o le tamaoaiga mo le aufaioloa, ma o le au Hindu o Kerala e le o galulue saoloto i fefaʻatauaiga aua o le setete o se Komunisi o se tasi.

Ae ui i lea, o Diwali e lata mai i se taimi umi ao leʻi oʻo i lenei. O le faafiafiaga autu lea na faamanatuina i Kerala, ma e patino i le setete, o Onam.

E faapefea ona faʻamanatuina le Tausamiga?

O aso uma o le tausamiga e ese lona uiga.

Afai o loʻo e mafaufau pe o fea e sili ona lelei ai Diwali ma pe o le a le mea e fai mo le faʻalavelave, o nei Auala Sili ma Nofoaga e Faamanatu ai Diwali i Initia o le ae maua ai musumusuga.

O le faʻasalalauga (faatasi ai ma Viator) e ofoina atu ni aafiaga a Diwali ma aiga Initia i Delhi ma i Jaipur.

O a Faitioga e Faia i le taimi o Diwali?

O sauniga e eseese e tusa ai ma le itulagi. Ae ui i lea, o faʻamanuiaga faapitoa e tuʻuina atu ia Lakshmi, le Atua o tamaoaiga ma tamaoaiga, ma Ganesha, le aveeseina o faʻalavelave. O le atua Atua Lakshmi ua talitonu na foafoaina mai le fesuiaiga o le vasa i le aso autu o Diwali, ma o le a asiasi i fale uma i le vaitaimi o Diwali, ma aumaia ai ma lona manuia ma le manuia.

Fai mai o ia e muamua asiasi i fale sili ona lelei, o lea ia mautinoa ai e tagata o latou fale e le pona i luma o le moli o moli e valaaulia ai o ia. O tapuaiga laiti o le atua fafine e tapuaʻi foi i fale o tagata.

O le a le mea e faʻamoemoe I le taimi o le Tausamiga

O le moligao e avea ai Diwali ma se mafanafana mafanafana, ma e matauina ma le tele o le fiafia ma le fiafia. Ae ui i lea, ia saunia mo le tele o leo leotele mai le afi ma mea e tineia. O le ea foi ua faatumulia i le asu mai le afi, lea e mafai ona faaopoopo i faigata manava.

Faamatalaga o le Saogalemu

O se manatu lelei le puipuia o lau faʻalogo i pulu taliga i Diwali, aemaise lava pe a faʻalogo ou taliga. O nisi meaʻai e matua leotele lava, ma e sili atu le pei o faʻalavelave. O le pisapisao e matua afaina ai le faalogo.