2018 Mati Mavae i Kanata

Faʻataʻitaʻiina e le aʻoga a latou penitala mo taimi patino i tautotogo taitasi

O le tele o tamaiti aoga a le aoga lautele a Kanata JK e oʻo i le 12 fiafia i le vaiaso pe lua foi mo le masina o Mati i tausaga taʻitasi i le va o le faaiuga o Fepuari ma le amataga o Aperila. E mafai foi ona e faalogoina le malologa o Mati i Kanata ua taʻua o le malologa o le tautotogo po o le vaeluaga o le taumalulu. O aʻoga ma kolisi e masani lava ona taʻua o latou aso malolo tautotogo "faitauina o le vaiaso."

O aso malolo Mati e eseese i itumalo lautele a le lautele o Kanata, e ui lava i le 2018 e toatele e aofia ai aso malolo lautele i le Aso Faraile ma le Aso Gafua o loo siosiomaga Asia i le aso 1 Aperila.

Lisi o loʻo lisiina i lalo mo vaiaso e tasi le vaiaso e le aofia ai aso muamua ma aso mulimuli-vaiaso, lea e faʻalautele ai le aso malolo.

British Columbia

Alberta

Saskatchewan

Manitoba

Ontario

O Ontario ei ai ni komiti aloaʻia e lua, o le Katoliko ma tagata lautele, ae o la latou aso malolo Mala.

Quebec

Newfoundland / Labrador English School District

Prince Edward Island

Nova Scotia

New Brunswick

Faamatalaga

Iunivesite o Yukon ma Northwest Territories e mulimuli i taʻiala taʻitasi mo o latou vaitau o le tautotogo. O aʻoga i Nunavut na faʻatulagaina taʻitasi fuafuaga o Mati, ae e masani ona paʻu i le va o le Aso Gafua, Mati 19 ma le Aso Faraile, Aperila 6.

E faʻapea foʻi, o taimi taʻitasi o aʻoga a le aʻoga i totonu o soʻo se itumalo faʻapea foi ile aoga tumaoti i soo se itumalo e ono eseese. Siaki nofoaga patino po o upega tafaʻilagi a le aʻoga e faʻamaonia aso tafaoga

Fai le tele o lau Mati Mati

O le tele lava o aiga ei ai a latou aʻoga aoga e faia ni fuafuaga faapitoa mo nisi ituaiga mo le malologa o Mati. O le tele o mātua latou te faʻaaluina le taimi mai galuega ma ulu mo oso aʻe o le sunnier i le taimi o Mati, faatasi ai ma le US, Mekisiko, ma le Keripeane e avea ma nofoaga sili ona filifilia. O isi e fuafua ni auala faʻapitoa lata ane i le fale, e pei o nofoaga lata ane i falesa i British Columbia poʻo le lesitalaina o tamaiti i tolauapiga i le lotoifale ma polokalama faʻapitoa, lea e ofoina atu i le taimi nei. Auala, nofoaga tafafao maimoa, ma mea e fiafia ile aiga i Kanata uma e mafai ona vaai i se tafaoga i luga o feoaiga i le taimi o vaiaso o le tautotogo. Aoga i totonu o Amerika i Matu e taʻalo le tautotogo lata ane i le Eseta, o mafutaga mafanafana e mafai ona tosoina ai le tele o tagata.

Fuafua le tafaoga a lau aiga i le tautotogo o le tautotogo e sosoo ai faatasi ma nei manatu o le malo o Mati i le fale i Kanata ma agai i luma: