2017 Faaiuga Fitu o le NCAA Men's Basketball

University of Phoenix Stadium e faʻafeiloaʻi le polo pasiketi a le Kolisi

O le 2017 NCAA Polokalama Toʻasipolo a Alii Talavou o le 2017 o le a faia i Glendale, Arizona i West Valley o le Greater Phoenix. O matou o le uluai aai a Amerika i Sisifo na filifilia talu mai le taimi na faʻatasi ai Seattle le Faʻaiuga Fa i le 1995. O faʻamatalaga nei e uiga i le 2017 NCAA Final Four.

O afea o le 2017 NCAA Men's Basketball Basketball Final Four?

Aperila 1 ma Aperila 3, 2017.

O fea o 'au e taʻalo?

E sili atu ma le 60 au e amata i le tauvaga, ma mulimuli ane, o le a faʻapipiʻi faʻamau i lalo i se siamupini i Sisifo, Midwest, Sasaʻe ma Saute.

O i latou e fa o le a tauva i Glendale.

O tagata manumalo o na taaloga o le a taʻalo le tasi i le isi i le taʻaloga Championship.

O fea o le a faia ai le 2017 Final Fa?

University of Phoenix Stadium (o le Cardinals Stadium) i Glendale, Arizona o le a talimalo i le taaloga e filifili po o le fea o au e lua o agai atu i le taaloga a le NCAA championship. Glendale, Arisona o loʻo i le itu i matu sisifo o Phoenix. O le Iunivesite o Phoenix Stadium ei ai se nofoaga e nofo ai i le 63,000 ae e mafai ona faalautele i le 73,000 mo mega-mea na tupu. E mautinoa lava o se tasi oi latou nei!

Tailgate!

Afai ei ai sau pepa ulufale i le taaloga, ua valaʻaulia oe i le Tip-Off Tailgate i luga o le Lawn Lautele, e aofia ai meaai, pia vine, musika ola ma faʻatalanoaga faʻatasi. O le Aso Faraile, Mati 31 mai le 10 i le taeao i le 3 i le afiafi (tatala i tagata uma, ulufale mai saoloto), Aso Toonaʻi, Aperila 1 mai le 11:30 i le taeao i le 2:30 i le afiafi (e tatau ona i ai se pepa taʻaloga) ma le Aso Gafua, Aperila 3 mai le 2 i le afiafi i le 5:30 pm (e tatau ona i ai se pepa taʻaloga).

O fea oi ai le Iunivesite o Phoenix Stadium?

O le faʻafanua lenei ma faʻamatalaga i le Iunivesite o Phoenix Stadium i Glendale.

E faʻapefea ona ou mauaina tiketi?

E mafai ona e mauaina ni tiketi e ala i le fetufaaiga sui (atonu e sili atu nai lo le taua), faapea foi aafiaga VIP. O le isi filifiliga o le faʻatau mai pepa faʻataʻavale mai sikola poʻo isi fefaʻatauaiga i luga o le initaneti - ae faʻaeteete i tiketi mai le au faʻatau pepa faʻasalaina!

Na o le mea lava e te mauaina tiketi i le taaloga, o se siata nofoa mo le Iunivesite o Phoenix Stadium .

Leai ni tiketi mo le taaloga? Taumafai se tasi o nei taʻaloga taʻalo a le lotoifale.

Ou te manaʻomia se nofoaga e nofo ai.

E tele naua faletalimalo lata ane i le taulaga, ae o se taimi pisi lenei o le tausaga i le Phoenix area. O le a sili atu ona latalata i ai le au faletalimalo i Glendale , ae siaki lenei faafanua mo isi fautuaga i faletalimalo i taulaga lata ane ma taulaga.

Leai ni tiketi? E mafai lava ona e alu i Konekarate NCAA aloaia!

Pe e te iai pe leai foʻi ni pepa ulufale i le NCAA Final Four basketball games, e mafai lava ona e auai i lenei gaioiga tele.

E tusa lava pe tusa o taʻaloga taʻaloga taʻitasi i le nofoaga tele o Phoenix o le a faʻaalia ai taʻaloga i luga o laupepa lapopoa ma ofoina atu meaʻai ma vai inu, e lua nofoaga o le a faia ai le taʻaloga NCAA ma mea tutupu i le vaiaso e tau atu i le taaloga.

O nei avanoa e mafai ona maua e Valley Metro Rail , ae e le o iai i le nofoaga e tasi i taaloga pasiketipolo o le a taina, o le itu i matu o Phoenix i Glendale. Afai e te manaʻo e te nofo vavalalata i faafiafiaga uma nai lo le vaʻavaʻa, o lau filifiliga muamua o le a avea ma faletalimalo i Downtown Phoenix .

O lau filifiliga lona lua o le a avea ma faletalimalo e mamao ese mamao mai le laina o le Rail Line .

Valley Metro Rail o le a faʻaaogaina seia aulia le 2 i le taeao o Mati 31 ma Aperila 1, ma oʻo atu i le vaeluapo i le aso 2 o Aperila ma le 3.

O loʻo i ai se pati aloaia i le malae taalo i Glendale.

Leai ni tiketi? O i latou nei e le o ni Faʻasalalau / Faʻasalaga Ae e te manaʻo e te alu i ai

Puipuiga o le Puipuiga

O tamaʻi tamaʻi tupe e faʻatagaina i mea uma NCAA, ae leai ni mea faʻapitoa, taga pepa, ato ato, taga faʻapipiʻi poʻo ato tupe. Soo se mea e te manaʻo e aumai e le fetaui i totonu o se ato pipi e tatau ona i ai i totonu o se pusa palasitika (vaai i se faʻataʻitaʻiga) poʻo se taga pepa paʻu palasitika e tasi.

O le a le taimi e faʻamalo ai, ma o fea o laina o le ai ai taaloga?

Aperila 1, Taʻaloga Faʻafaʻafa 1: CBS i le 3 i le afiafi o Arisona
Aperila 1, Taʻaloga Faʻafaʻafa 2: CBS i le 5:30 pm Aurona taimi
Aperila 3, National Championship: CBS i le 6 i le aoauli Arisona

Le tele o fesili e uiga i le 2017 NCAA Final Fa?

Asiasi i le NCAA i le initaneti.

O aso uma, taimi, tau ma taulaga e mafai ona suia e aunoa ma se faʻasilasilaga.